Benim bebeğim de makat pozisyonunda yarın kontrolüm var dönmezse 28 Şubat (39+1) sezeryana gün verdi doktorum, tabi sancı, nişan, su gelmesi gibi durumda acile başvurmam gerektiğini söyledi. Ama makat pozisyonu tehlikeli vs. gibi bir söylemi olmadı bakalım sağlıkla gelsin inşallah bebişlerimiz 🤲🏻🧸