Berentavlar 23 haftadayim doktorum bugün bebegimin beyninde sıvı birikmesi var dedi 3 haftasında gel detaylı konuşuruz dedi pek bişey anlatmadı. Var mı yaşayan ? Çok tedirginim
Mujganyurttas Berentavlar merhaba bizim de 20 haftalikken beynin sol tarafında (sisterna magna) sivi birikmesi vardi. Değer 0 10 olması gerekirken bizde 10 cikti perinatoloji bölümüne gittik 8 cikti 2 hafta sonra tekrar kontrole gelin dediler o zamanda 5.5 6 mm cikti sonra ki kontrollerde değer normal dediler şuan 32+2 olduk 🤲
Birgebeee Berentavlar canim bende 23 haftalikken gittim sinir 10 iken 11 çıktı devlet hastanesinde . Hemen başka doktora gittim o özeldeydi o ölctü 7 dedi inan bende çok korkuyorum bol bol dua edelim geçer insallahh
Mrvkyra Benim bebeğimde de 22 inci haftada sol tarafta çıktı ama 28 30 haftaya kadar kayboluyor dedi doktor diğer organlarında bişey olmadığı sürece sorun yok dedi ve 34 haftalık olduk Bi sıkıntımız kalmadı
Birgebeee Mrvkyra benim diğer organlarda bor sorun yoktu çok şükür perinatolog 6 hafta sonra gel tekrar bakalım dedi çok korkuyorum canım:(( lütfen dua edelim birbirimize
Mrvkyra Birgebeee tabi ki rabbim sağlıkla kucağımıza almayı Nasib etsin diğer organlarda bişey yoksa korkma bende çok korkmuştum ama kaybolmasa bile ölene kadar onla yaşayan insanlar varmış hiçbi sorun yok dedi doktor eğer başka organlarda bişey olsaydı amniyosentez öneriyorlar
Birgebeee Mrvkyra canım ben 12 13. Haftalarda ense kalinligina baktırdigimda normaldi ense kalinligi. 23. Haftada detaylı ultrasonda ense kalinligi da var dendi ya cidden anlam veremedim sizce ense kalinligi daha sonra artan biseymi