Ceylannn67 Ozgkckk iyi akşamlar arkadaşlar bn 19 haftalikyim hamileyim ama bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum neden acaba çok tedirgin oluyorum sadece küçük küçük tekme atıyor a karnimda gezinmiyor
Efnan1 Geçmiyor günler benim neden artık üçüncü ayını bitirmiştir ya 😁 Ben ne zaman hareketmiş cinsiyetmis konuşacam bunları ya 🥺
Ipekkarakus0 anne-oldum5 erkek canım evet ilk gebelik ama doktorum hep diyor cok hareketli bir bebek diye maşallah
Tazeanne0134 Meryemakyildiz canım ilk hamileliğim de 18 haftalıktı seğirme gibi hissetmiştim bu hamileliğim de 16.haftada yine aynı şekilde seğirme gibi hissettim 26+3 haftalık hamileyim artık baya baya hissediyorum çok şükür
Yaseminsahin Benim ikinci gebeliğim 15te falan hissetmeye başlamıştım şimdi 26+5 haftalık maşallah yerinde durmuyor ☺️
Tazeanne0134 Meryemakyildiz ay benim ki de 26+4 aynı şekilde hiç durmuyor oğlum dışarı da durmuyor kızım içeride