Hayalkiz Ayrıca hamilelikte troid hormonuna çok ihtiyaç olduğu için TSH yükselir sinyal verir hormon verin diye
Hayalkiz Sibel_l3 dediğim gibi T4 değerin önemli T4 aşağı inmeye yaklaşırsa TSH devreye girer yükselir sinyal gibi düşün uyarır ve ilaç dozu arttırılır tabiki dahiliye sonuçlara göre size kaçlık ne kullanacağınızın bilgisini verecek ve her ay aksatmadan bakılacak troidler
Sibel_l3 Hayalkiz benim bütün değerler normal gözüküyor değer dışı bişe yok ama sınırda dedi doktorum 3.7 , 4.5 zaten yazıyor değer dışı olması için, 1 ay sonra tekrar bakacağız
Hayalkiz [silindi] bazı aile hekimleri bilgilendirmiyor yani dahiliye baktığı için mesela bana öneri yapmamıştı sağlık ocağı dahiliyeyle görüşün demişti
berjerdekikaolikalev Sibel_l3 Benim henüz başında acaba bir sorun yaratır mı diye endişelendim herkes ilaca başlamış çünkü
Edanur_Dilek @"berjerdekikaolikalev Bende başlarda kullandım levotrin düşük doz ilaç verdi çok yüksek olmadığı için canım takibini yaptır sen yinede