yigitaslaninannesi_ Ben bu durumu çok saçma buluyorum. Şahsen eğer hangi doktora doğum yapacağım belli değilse devlet hastanesine gidilmesi daha mantıklı. Hastane seçen, doğum paketi alacak arkadaşlar bunu ekstra sorarak almanızı tavsiye ediyorum. Ben doğum paketi alırken üstüne basa basa sordum. Kendi doktorunuz gelecek dediler.