sumelegi Arkadaşlar bu konuda bilgisi olan var mı? Daha önceden saklayan? Güvendiğiniz bir firma? Ve ücretleri hakkında bilgisi olan?
Gagi sumelegi valla ilk gebeligimde bende düşündüm 3 yıl önce 5000 tl kanı almaya istediler her yıl da 100 dolar saklama ücreti istemişlerdi. Şu an nasıldır fiyatlar bilmiyorum. Çok pahalı gelince vazgeçmiştik 🙄
sumelegi Villanelle Gagi Doğumu devlette yapıp doğum ücretini kordon kanına bağlayabiliriz😂 şaka bi yana Şu hayat şartlarında sağlık ve herşey para :/
Villanelle Biz onkim ile anlaştık. Ücretler TL üzerinden ama geçen yıl anlaştık biz. Şimdi değişmiş olabilir. Belirli şartlar var. Doğumun 35.haftadan önce gerçekleşmemesi gerekiyor. İnş dayanabilir bebişler 35.haftaya kadar.
Villanelle sherlock bizim ikiz. İki bebek için kan alım kitleri 6000 TL idi sanırım. Yıllık saklama ücretleri de 1000 tl gibi olabilir. Ben de unutmuşum
Villanelle sumelegi ben devlette yapacağım zaten doğumu. Bebek her türlü çıkacak zaten ve neden özelde doğmadım demeyecek. Kordon kanı daha önemli diye düşünüyorum
bebislerimi_buyutuyorum fs2015 kordon kanında bulunan kök hücreler sayesinde Allah korusun ileride çocuklarda çıkacak olan lösemi kanser vs tedavisinde kullanılıyor 🙋🏻♀️