Ggalparslan Kızlar erken doğum riskim var 7mm açıklığım varmış 30. Haftalık ikiz gebeyim sol tarafıma topallıyorum üzerine basamıyorum normal mi ? Canım çok yanıyor yürürken
ikizannesiii Ggalparslan Bende 36. haftalk hamileyim bende yürüyemiyorum çok zorlanıyorum Rahim kısalığım var bebegimin biri çok aşağıya inmiş baskı yapıyor. Allah yardımcımz olsun 🤲
aysnrsvs Ggalparslan hamilelikten oluyor benim de çok ağrıyor sanki haftalar ilerledikçe daha da arttı magnezyum kullaniyor musunuz
ikizannesiii Ggalparslan Görürsün inşallah canım sürekli yatıp dinlendim iğnelerle ilaclarla 36 ya geldim şükür
Yigitalpinannesii Nasil bi belirtiniz oldu acabaa erken dogum icin bende 30 haftayim vajina kemik agrim basladiii
Ggalparslan Yigitalpinannesii belirtim değil normal muayene de ağrı gördü doktorum serviks uzunluğu ve rahim ağzına bakınca açıklığım olduğunu söyledi
Rmys196 Yigitalpinannesii bende 34+5 im bendede aynı ağrı var 2 gündür neden oluyor ki acaba vajina kemiklerim ve sağ kalça kemiğim ağrıyor
charlottececi Ggalparslan kalsiyum aliyo musunuz? O agrilar bende de oldu doktor calcimax -d verdi. İctigim gibi kesildi. Magnezyumdan ziyade kalsiyum eksigi olusmus. Bi sorun isterseniz 🙄
ikizannesiii Twinmamaa Merhaba canım dün gittim hastaneye biri 2100 diğeri 2200 dedi doktorum ikizlere göre birazcık zayıflar dedi . 8 marta doğum için gün verdi o zamana kadar 2500 olurlar inşallah 🤲🙂. Siz kaç haftalıksnz kiloları ne kadar peki
Twinmamaa ikizannesiii 35+1 günlük benim minnoşlarda 4 gün önce gittim 2200 ve 2300 dü kiloları doktor bir hafta geriden geliyor dedi ama normalmiş Buda ikizlerde öyle söyledi, peki doğum şekliniz genel anestezi mi, spinal mi ?
ikizannesiii Twinmamaa Hep kilo yapacak şeyler yedim ama fazla almıyorlar doktor annenin vücut yapısına göre değişir bazı vücut çok aldırır bazıları az dedi . Ben biraz takıntı yaptım çok zayıflar diye doğunca alırlar merak etme dedi artık çok takmıyorum yine sağlıklı şeyler yemeye devam ediyorum ama takıntı yapmadan😀. Sağlıklı sıhhatli olsunlar da kilo da alırlar inşallah.
ikizannesiii Twinmamaa Spinal yapıyorlar artık diye biliyorum ama doktorum bisey demedi daha bende sormadım