Slakiprtci Yumurtlama günümü bilmiyorum döngü olarak 24,25,26 döngüde bi adet oluyorum nasıl hesaplıcam
Mimii94 Slakiprtci ortası olur normalde. Yani adetinizin ilk gününden itibaren sayacaksınız sizinki 12,13,14. Günler olabilir 10-15.günler arası ilişkinizi sıklaştırabilirsiniz
Gulcingezer Slakiprtci bnce ovulasyon testi kullanin cok garanti bir cok arkadasm oyle hamile kaldi gunlerinizi bilerek degerlendirmis olursunz
MorKelebek54 Slakiprtci internette regliden 14. Gun yumurtlama gunu diyo ama yanlis herkeze bir olmuyo tutan vardir ama nadirdir bence. Mesela bazilarinda regliden 2 gun sonra oluyosa bazilarinda bidaki regliden 5 gun once pluyo yani herkezin ayni olmasigi icin ki seninde her ay qyni gun olmaz o yuzden ovulasyon testlerini alip dene ama bu testleri yaparken insan cok sitrese giriyor bunu bilerek alip yapmalisin. Testleri alip yapsan da bir gun ara ile iliski olmali strese girmek istemem dersen de test almadan reglin bitince 1 gun ya da 2 gun wra ile iliskiye gir canim
Slakiprtci Mimii94 evet herkes ovulasyon testi diyor da almadım hiç yani kendi yöntemle olması bi yönden daha iyi
MorKelebek54 Slakiprtci vanim ben bir gebenin gunlugunden aliyorum kasimda rahim filmi cekildim aralik ayinca dedigim testlerle beraber gebelik elde ett fakat kimyasal oldu. Yani sen bilirsin ben kendimce cok memnun kaldim hala da kullaniyorum ama bidaki ay kullanmicam ara vermek istiyorum bu gebelik mevzularinam sen bilirsin istersen bi bak instagram sayfasina
Gzdalin Ben adet olduğum günden itibaren 10 gün saydım 6. Gün adetim bittikten 4 gün sonra her gün yapmaya çalışarak 15.güne kadar ilişki yaşadık genelde sabah yapın diye önerdi doktorum şuan 26 haftalık hamileyim 🌸🥰
Slakiprtci Gzdalin bende kadın doğuma gitmeyi düşünüyorum ben düşük yaptım 6 ay geçti hala gebe kalamadım oda strese sokıuor beni adetim biteli 3 gün oldu bakalım hayırlısı
Mimii94 Bence daha önce denemediyseniz önce ovulasyon almadan deneyin sonraki ay alırsınız. Ovulasyona göre yumurtlayıp bugün yapmak zorundayz bebek tutar mı tutmaz mı düşüncesiyle stres yaşanablir. Kendi fikrim tabi
MorKelebek54 Mimii94 bende sesin dedigin gini yaltim ilk basta normal denedik hic bisey yapmadan sonradan bu testlere basladim ama insan bi yandan rahat oluyo diyo yani kendi kendine oh be bu ay da yumurtlamami gordum değerlendirdim diyo ama o regli olma haftasina girdigin an o rawhtlik bitiyor. Acaba regli olcakmiyim bi karnin agrir hemen regli olcam kein dersin ne bilim bi miden bulanir hemen hamile miyim acaba dersin cok stresli biwey ama bu yandan da iyi yumurtlama gunun ne zaman oldugunu biliyosun da iste yarari da var zarari da 😂😂😂
Slakiprtci MorKelebek54 evet ya bi yönden strese giriyon bi yönden rahatlama geliyor ama bi denemeden bişey olmaz bakalım alacam herhangi bi siteden 😂