Yaseminmms doğumu sezeryan yapacağım. Normal doğumda kanama riski olduğu için. En son muayenede bebeğin eşi ve myom alta kesi yerine denk geldiği için dikey olarak kesebiliriz ama son ana kadar bakıp karsr vereceğiz demişti. Bazı doktorlar myomu doğum anında alıyorlar, benim dpktorum kanaman fazla olur diye düşündüğü için almayalım dedi. Zaten myomların bazıları doğumdan sonra kaybolaniliyormuş, bazıları küçülüyormuş. Eğer illede aldırmak istersen bir sonraki gebeliği düşündüğünde gelirsin ona göre planlama yaparız dedi. Şuan 35+5 teyim. Gayet iyi durumdayım. Tabii ağır iş yapmıyorum. Hatta hiç iş yapmıyorum. Hem benim hem çocuğun sağlığı için.
Korkmanıza gerek yok. 35 haftalık olarak şunu söyleyebilirim, şuan tek zorlandığım şey nefes darlığı. Ama 3 hafta kaldı onada sabrediyorum.
Doktorunuza güveniyorsanız ki bence en önemlisi doktor, çünkü negatif enerjiden hamilelik döneminde hemen etkilenebiliyoruz, korkmayın. Kendinizi kollayın gerisini Allah’a ve doktorunuza bırakın. 😊😊