
https://imgyukle.com/i/EuIz7o
Kızlar bu gün sağlık ocağına gittim ama yanımda bu kağıdı götürmeyi unutmuşum. Açlık ve tokluk şekeri için gün aldım. 24 martta sabahtan gel açlık şekerine bakalım dedi. 25 martta kahvaltıdan sonra gel tokluk şekerine bakalım dedi. Hem de 25inde gittiğimde tetanoz aşısının 2. dozunu olacağım.
Sorum şu. Orada yazan HBA1C yazan hemoglobin var ya onu hemşireye söylemeyi unuttum. Açlık veya tokluk şekeri için kan alındığında ona da bakarlar mı yoksa onu ayrı bir günde mi yaptırmak gerekir? Sizden kaç kez kan almışlardı ?