Ayseee01 Herkes 20 haftadan sonra göğüsten sut geldiğini söylüyor herkeste farklı olsa gerek 22 haftaya giricez bende daha öyle birsey yok. Acaba sorun mu var yoksa normal mi ?
Lulikli Ayseee01 herkes diye genellemeyin bence süt gelmesi de gelmemesi de anormal bi durum değil çünki. Gelicek diye bir zorunluluk yok hamilelik sürecinde.
sherlock Ayseee01 canım hayır düşünme bunları ben 36yım gelen giden yok. Bi çok arkadaşımın da doğumdan sonra geldi. 🙂🙂
iremss Ayseee01 39+6 da doğum yaptm sezaryen gebelk sürecinde süt gelmedi göğüslerim büyümedi 23 ay kızımı emzirdim yaaaani böyle şeylere takılmayın ❤️❤️
Yaseminguunay- 30 haftayı aştım benimde süt gelmiyor ama sarı sarı lekelerim oldu her uyandığımda inşallah sütüm olur 🙏
Withbaby Haftada birkaç damla gelmişti bazen hala geliyor herkes aynı değil sonuçta inşallah isteyen herkes yeterince emzirebilir bebeğinii 🌸