merhaba kızlar 35. Haftamdayım, sancı belden vuruyor diyen var regl ağrısı gibi diyen var herkese farklı oluyor sanırım, peki hiç böyle ishal olacakmış gibi üşütmüş gibi bir his yaşayan var mı? Bu da bir sancı mıdır acaba sürekli nst gitmeye utanıyorum daha haftam erken diye 😂😂geçen de gittim gaz sancısıydı galiba nst de hiçbir şey çıkmadı…