Asli84 Yasemin_71 nesquik bilemiyorum çok şekerli zararı olur mu ama ben nesfit yiyorum içeriği buğday ve yulaf b vitamini yüksek. Süt yüzünden değil de ben de kahvaltı yapamıyorum.
Deletedmom622772 Yasemin_71 salep yapıyorum bende sütle kavanozda salepler oluyo güzel doğal onlardan alıp yapabilirsiniz tarcın falanda seviyorsanı baya iyi içiliyor bir se bana doktorum paketli sütten ziyade yogurt daha iyi bol yogurt tüket demişti sağlıklı mezeler hazırlayabilirsiniz yogurt ile
ilkkalpatisi süt çok da yararlı değil araştırabilirsiniz, bol bol Yoğurt kefir vs. tüketin çok daha sağlıklı ☺️
Yasemin_71 ilkkalpatisi Ya ben paket süt de içmiyorum köy sütü içiyorum onun da zararı varmı bilmiyorum
ilkkalpatisi Yasemin_71 zarar açısından demediim aslında hamilelikle alakalı değil genel olarak süt çok yararlı bir besin değil ama fermente halleri yani yoğurt, peynir, kefir tüketebiliyorsanız bunları tüketin çok yararlı
Deletedmom622772 Yasemin_71 birinci trimesterın bitmesiyle rahatlarsın canım bu dönemde tiksinti cok oluyo sonra yavasca geciyor bende hala var ama eskiye göre cooook azaldı
kvsr22 Yasemin_71 Muzlu süt yapabilirsin blenderla.Ama süt içmek şart değil.Kefir ve yoğurt tüketiyorum ben