Kızlar dün kasık ve böbreğimde aşırı sancı olduğu için hastaneye gittim başta düşük falan yapıyorum sandım aşırıı korktum çünkü daha önce asla öyle bir sancı hissetmemiştim meğerse böbrek taşı düşürüyormuşum bebeğimde şükür bir şey yokmuş. Henüz 10+2 haftalığız doktorumuz erkek gibime geldi ama net değil alışveriş yapmayın dedi. Sizce daha sonra değişebilir mi ve benim gibi taş düşüren var mı su içmek ve sıcak tutmak dışında önerebileceğiniz bir şey var mı 🥺