Merhaba kizlar 8+2 haftamdayim dun sabah kontrolum vardi hersey cok iyi bebek gelismis kalp atisi normaldi. Aksam kahverengi leke geldi bugun tekrar gittim ufak kanama alani olmus bir anda progestan ve istirahat verdi. Basina gelen varmi hemen gecermi birdaha leke gelmedi ama korkuyorum