Kızlar bugun konrole gittim sancı yoktu ama 3 cm açılma varmış doktorum suni ile başlatabiliriz dedi epidural istiyosan.. olmadı cuma gel dedi ama açılm çok olursa epidural olmazmış 🤦🏻♀️ çok kararsız kaldımmm cumaya kadar beklersem çok açılır diye korkuyorum