Doktorum takviye edici elenatal verdi ne kadar gerekli bilemedim doktorum önerdiği için aldım her kullanım sonrasında aşırı bulantı ve kusma yaşıyorum aranızda kullanan veya böyle etkisini gören var mı merak ediyorum arayıp böyle olduğunu söyledik normal dedi ama içtikçe kötü oluyorum ne yapacağımı bilemedim içmekte istemiyorum