Alyaaam Geçen hafta crp 20 iken dun 30a yükselmiş başına gelen varmi bide bir kaç gündür bebek sakin hareketleri azaldı gibi güçlü hissedemiyorum:(
Lulikli Alyaaam benim doktorum takip yapalım antibiyotik başlayalım demişti 19 çıktığında. Doktora gidip bi görüşün bence
Asel2520 Alyaaam kanda enfeksiyon evet baya yüksek normal değer 0/5 arası benimki 49 çıkmıştı antibiyotik bitirdim 2 kutu ve serum alarak düşürdük doktorum hemen yatış verdi çünkü bebeğe zararı var dedi
Lulikli Alyaaam ferrum bildiğim kadarıyla demir ilacı bununla alakası yoktur. Geçmiş olsun inşallah düşer değeriniz de antibiyotiğe gerek kalmaz 😊
Alyaaam Asel2520 öylemi :( tahlilleri mesaj attım pazartesi günü gel dedi acil olsaydı bekletmezdi heralde acile mi gitsem
Sinemmmmm58 Alyaaam benimde crp ve diger degerlerim cok yuksekti syyumda sizma yapiyordu 1.5 sene once tabi suni sanciyla dogumu baslatmisti direk ama insallah sizin ilacla falan dusurur benim suyum gelmeseydi yatirmazdi galiba
Asel2520 Alyaaam yani bilmiyorum benim doktorum biraz evhamlı ondan sanırım hemen yatış yaptırdı pazartesi ye daha çok var yinede siz bilirsiniz tabi