Arkadaşlar yarın kontrolüm var çatı muayenesi veya alttan muayene olucam büyük ihtimalle o yüzden temizlendim biraz genellikle jilet kullanıyorum ve bunda duş jeli sürdüm nohut tanesi kadar çünkü kuru kuruya yapınca yara yapıyor. İşim bittikten sonra bol suyla durulandım iyice temizledim duş jelinden bişey kalmadı bu durumda enfeksiyon kapma gibi durum olmaz dimi?