Aleynaeylul kızlar 13+2 deyim birkaç gündür mide yanması reflu tarzı şeyler yaşıyorum yemek borum bile yanıyor yasayan yada tecrübesi olan varsa bana bir yardımcı olur musunuz ..
Derininannesi_ Aleynaeylul elma ye canım bana iyi gelmişti. Bi de doktorum bana rennie duo diye bi surup verdi cok iyi geldi bi doktoruna danış istersen
Deletedmom622772 Aleynaeylul canım benim reflüm vardı ama hamilelikte su ana kadar sorun yasamadım dolayısıyla ben denemedim ancak doktorum yaşarsam kullanabileyim diye bi şurup yazmıştı doktoruna bir danısırsan belki mideni rahatlatabilir
Aleynaeylul kuzeyinannesi_ sana birşey soracağım normal paket süt mu tuketiyorsun acaba yada pastörize falan mi
Aleynaeylul Derininannesi_ iki hafta sonra randevum gidince söyleyeceğim bende. Elmayı da denerim birazdan teşekkür ederim
Aleynaeylul bebislerimi_buyutuyorum zor birşeymiş ya birde doğuma kadar çekenler vardır nasıl olacak bilmem