Busrasel11 ben 29.haftamdayım 18 kilo aldım canım bunun normali yada anormali yok bence çünkü herkesin vücudu farklı iştahı yada yaşadığı bulantı yanma tiksinme iştah açıklığı durumu farklı. Sen takılma bebeğin de sende sağlıklı olun da doğumdan sonra verirsin nasılsa. Sana çok almışsın yada aaa azcık almışsın diyenlere göre yeme şeklini değiştiremezsin ki sonuçta bu gebelik vücudumuz zaten normalden cok cok farklı bi dönemde