Kizlar şimdi OMEGA magnezyum demir d vitamini falan kullanıyoruz ya hani,ben hamileliğin basindan beri hepsini aldım düzenli kullandım halada kullanıyorum doğuma 1ay kaldı.bittiginde vitaminler hepsini tekrar alırsam hem bitmeden doğurmuş olucam hemde yarışı çöp olacak.bu vitaminler emzirirken kullaniliyormu son bir ay kaldı almasam ne olur ki hepside özel ilaç bir dünya para ona verene kadar başka bişey alırım tecrübeli anneler fikirlerinizi bekliyorum