Betibella haklısınız benim göbeğim çıksın vs. gibi isteklerim yok hatta sağlıklı olduğu sürece ne kadar az kilo alsam benim sağlığım için o kadar iyi sorun şu ki hamilelikten beri 4 kilo geçen haftada 1 kilo vermisim acaba iyi besleyemeyecek miyim kaygısı başladı sanırım burada okuduğum hamileliğin ilerleyen aylarında bebeğine kilo aldıramayan annelerin postlarınında bir etkisi olabilir böyle bi kaygı basladı :(