Cerendenizzz Merhaba güzel anneler hamileyken covid geçiripte doğuranlar var mı bir sıkıntı oldumu covid sürecinde neler yaptınız doktorum sadece redoxon iç dedi birde ıhlamur çayıçok korkuyorum
Yrnnry Cerendenizzz bende 36. Haftama gırdım ve kovıd oldum 😌 kan sulandırıcı verdıker hastanede serum yedım atesım ıcın kadın dogum doktoru butun muayeneleri yaptıktan sonra eve gonderdı
Ebruozyolcu Cerendenizzz Ben bugun 16 haftalık doğum yaptım korona oldum vucudumda enfeksiyon oluşmuş bebeğe yayılmış bebeğimin suyu bitti 😞
Cerendenizzz Wonderful_mom çok geçmiş olsun bende geçiriyorum şu an 2. Kez çok yorldm artık allahtan hafif geçio