SumsavMah Kızlar adet olacakmışım gibi alttan ağrı var bacaklarıma vuruyor birde belim çok agriyo gaz mı doğum sancıları mi başlıyor???
SumsavMah Liiiiii sabah kalktığımda saat 11.30 da bir yoğun ağrı geldi sonra gitti şimdi başladı gene arada baya saat var
gokcekilic Canim benim de oluyordu doğurcam sandım baya bi heyecanlandım ama gecti 3-4 gündür hic olmuyor. 36+2yim. Acile gitmiştim açılma falan hicbi sey yoktu
SumsavMah gokcekilic valla kuzum bilmiyorum ki bu ara yoğunlaştı bacaklarım da uyuşma başladı 37 3 um zaten bekliyorum artik
SumsavMah gokcekilic yok kuzum gitmedim 3 4 saatte bir geliyo kan su Nişan falan da gelmedi bekliyorum yokluyor sanırım