Tgclvnt 21 haftalık hamileyim rahmime sancı batma hissi oluyor ? Sizlere de oluyor mu normal mi ? Karnım da şiş ve sert.
Ipekkarakus0 Tgclvnt bende de aynı durum canım batma zonklama gibi doktorum bebek ve rahim büyüdüğünden dedi
Nezii Tgclvnt Aynı haftada aynı şikayetle doktora gittim bugün. Mantar varmış malesef. İdrar sonucum temiz çıktı. Yani sadece idrar vermeyin kültür isteyin
Tgclvnt Ipekkarakus0 Her hafta farklı bir şeyler olunca insan endişeleniyor birde ilk hamileliğim. Çokta akıntım geliyor salı günü 21. Hafta olduğum günden beri rahmim gece yarısı bile uyanınca batma hissi verince gün içinde de olunca endişelendim
Tgclvnt Ipekkarakus0 Teşekkür ederim bu arada bilgilendirdiğin için pazartesi randevum var ama o güne kadar insanın kafasına takılıyor ☺️
Aayyssnn Bende 20. Haftamdayım, bende de batma oluyor. Önümüzdeki hafta kontrolüm var gideceğim ama ciddi acil bir şey midir
Ipekkarakus0 Tgclvnt benimde akıntım çok ama enfeksiyondan malesef sende idrar tahlili ver ama dediğim gibi ağrılar felan 20. Haftadan sonra daha cok belirginleşiyor galiba 😊
Tgclvnt Ipekkarakus0 Dahiliye mi gittin onun için ? Enfeksiyon bakılması daha önce yaptırmadım. Peki enfeksiyon için ne kullanıyorsun şuan 🤗
Ipekkarakus0 Tgclvnt rica ederim canım bende böyleyim sürekli panik halinde birden endişeleniyorum yarın da detaylı ultrasonum var şimdi de ona takıldım inşallah hiç bir sorunumuz yoktur sağlıcakla alalım kucaklarımıza 🌸☺️
Tgclvnt Ipekkarakus0 Bende cumartesi günü gideceğim kısmet olursa. İnşAllah güzel haberler alırız, bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Allahım 🙏🏻😍
Ipekkarakus0 Tgclvnt ben sürekli sağlık ocağında tahlil veriyorum canım enfeksiyon çıktığı için sürekli tek kullanımlık toz ilaç veriyor doktorlar
Tgclvnt Nezii Her hangi bebeğe zararı olur mu ki böyle şeylerin ? Pazartesi doktoruma gidince o gün test vereceğim kısmet olursa
Nezii Tgclvnt ben daha önce enfeksiyon sebebiyle erken doğum yaptım. Ama kanımdada çok yüksek çıkmıştı. Tedavi edilmezse sıkıntı yaratıyor
Tgclvnt Nezii Anladım canım bende pazartesi bir gideyim ki varsa öyle birşey şimdiden bir yolu bulunabilsin