baby74 Ama bat 25 Şubat bugün hapşırdim sol kasığım battı yüzde beş çok çok az hamile kalırsın dediler.. olmuş mudur birde üç gündür rahmim kasılır gibi kasığım ağrıyor hala olmadım adet.. hamile olabilir miyim keşke mucize olsa
Villanelle Regl belirtileri ile hamilelik belirtileri benzerdir bazı kişilerde. Bilemeyiz hamile misiniz ama düşük ihtimal dedilerse öyledir