Elifim54 Kızlar hamileliğimde belirtilerim yok oldu üç aylığım bı sorun yoktur demi.bır belirtı yaşamıyorum zaten ama kasık agrılarım vs çay ıcemıyodum hepsı gıttı bısey yoktur demi mide bulantısı oluyodu ama kusmuyodum suan oda olmuyo
Gul___ Elifim54 bir şey olduğunu düşünmüyorum 3 aydan sonra belirtiler geçiyor diye biliyorum,ara ara belirti olabilir kendini kötü hissedebilirsin ama ilk zamanlarda ki gibi olmaz
Mercan28 Elifim54 ben hiçbi belirti yaşamadım çok şükür her şey yolunda şuanlık o belirtiler hep olcak siye bişey yok ne güzel işte rahat rahat hamileliğini geçir kendnii strese sokma
Seyoelif Bende öyle olmuştum canım .hatta ağrılarım bile gitmişti karnımdaki şişlik gitmişti.korktum senin gibi ama elhamdülillah bişe olmadı .yani olurmuş öyle şeyler.