canselyildiz0112_ Biraz uzun olacak şimdiden kusura bakmayın genelde Kırklareli hakkında pek kimse bir şey yazmadığından kendimce bilgilendirmek istiyorum ☺️ Artık Eralp beye gitmiyorum ama memnun olmadığımdan değil. Saçma bir sebep gibi gelebilir ama eşleri içeri almıyordu ben de doktorumu değiştirmeye karar verdim😂 başlarda değiştirdiğim için tam olarak nasıl bilmiyorum o zaman sadece iki kişi çalışıyorlardı ve çok kalabalık olduğu için çabuk çabuk muayene edip anlatıyordu ama ilgisiz vs değildi. Bu arada Argun beye de gittim bir ara. Sadece planlı doğumlara giriyorum dedi memnun kaldığım halde normal doğum istediğim için değiştirdim. Şimdi medikentte Ahmet beye gidiyorum. Devlete de Fulya hanım geldi yeni ona da gidiyorum iki yerde de takip olsun diye.