Fattooss Kızlar umarım iyisinizdir size birşey soracağım ultrason fotoğraflarınızın netliği nasıl doktorumu çok seviyorum ultrasonda herşeyi gayet güzel gösteriyor ama verdiği fotolar çok belirsiz varsa bu haftalardaki ultrason fotolarınız atarmısınız bana
Anne_N Fattooss 31 haftalık olduk. Devlette zaten hiç foto vermediler. Özele de ayda 1 gidiyorum. Son 2 seferde de bebek yüzünü göstermedi. Fotomuz yok malesef
GulnazYuldasova Fattooss aynı durumu bende yaşıyorum hiç insan gibi ultrason fotoğrafi yok 😔😟 birde ultrasondayken hiç hareket etmiyor normalde hareketli
Fdnlkmn Fattooss maalesef bende seninle aynı durumdayım özele gidiyorum devlet hastanesi kalitesinde fotoğraf veriyor.doktorumu seviyorum onun için ilçeden merkeze gidiyorum.ama bu sefer cihazı iyi olan bi doktor tek seferlik gidecem altı yıldır bekliyorum kızımı hiç fotoğrafı yok☹️
Fattooss Mihriballim yaaa çok güzel maşallah bende MedicalPark Trabzon hastanesine gidiyorum maalesef renkli ultrason yok normali de net değil bu kadar
Mihriballim Suzanne ben Kocaeli Medicale gidiyorum doktorum sağolsun her seferinde yüzünü gosterdikce bebek çekip veriyor 😌🙏 aslında cihazları iyi medicalin neden göstermiyor ki
Mihriballim Wonderful_mom 🥰🙏🤭 çok teşekkür ederim kiii çok güzeller ya insan aşık oluyor baktıkça kaç haftaliksiniz 🥰
dygacng Keho2626 29+1 deyim bigün 5-6 hareket ediyosa bigün daha cok kıpır kıpır günü gnünü tutmuyo gündüzleri genelde sakin aksamları daha hareketli ama öyle can acıtıcı tekmeleri yok narin narin kıpırdanıyo
Fattooss Keho2626 benim oğluşumda geceleri pek hareketli gündüzleri hareket halinde olduğumuz için çok hissetmiyormuşuz veya uyuyorlarmış 😅😅 ama yattığım zaman hemen başlıyor hareketlenmeye
Mihriballim Fattooss çok Cook teşekkür ederim ☺️🥰 renkli nasıl yok özel hastane sonuçta ultrason cihazında iki başlık varsa biri renklidir siz istediniz mi hani dile getirin belki o zaman verirler 🙏😌
Mervevera Mihriballim Hangi doktora gidiyorsunuz ?” Muayene ücreti ne kadar ? Ben de özel Kocaeli’ye gidiyorum ama medicale de bir gozukmek istiyorum
Semra12344 Mihriballim ayy maşallah kuzum 🧿🥰bizim de haftaya 32 de bakalım kaç olduk sen bu hafta kaçıncı haftamdaydın biz seninle aynı gidiyorduk galiba 💕
Mihriballim Semra12344 çiçeğim ben düzenlenmiş adete göre hesapliyordum hep kendi adet tarihim 7 temmuzdu evet normalde senle gidiyorduk 31+0 di düzenlenmiş tarihe göre ama bugün doktorum bebek kendi adet tarihine göre gidiyor riske atmayalım kendi tarihinden hesaplama yapalım dedi benim adet tarihime göre 33+0 bugün kuzum doğumda 33+0 a göre olucakmis gelişimi falanda adet tarihimle uygun gidiyor. Hadi inşallah hayırlı haberler al nst başladık bu hafta büyük ihtimal senide nst alırlar ☺️🥰🙏