Ipekkarakus0 Aysegulsrky ben alıcam etrafımda bi kaç kullanan var çok memnun onunla uyku düzeni bile oluyormuş ama ilk doğduğunda alıştırman lazım dediler bana da kolaylık olacağını düşündüm
Cigdemmylmzz Aysegulsrky ben aldım valla denemek amaçlı taktım çok sakinleştirici bi havası var benim bile uykumy getirdi inşallah. Bebişe de aynı etkisi olur 😂
Feyza-nur Aysegulsrky oda oda taşımak istiyorsan kullanışlı değil cok agır ben joie sansa aldım onu heryere taşıyabiliyoruz
Ysgl26 Ben yeğenime almıştım 1 ay kullanmadılar bile istemedi çocuk korktu galiba. Zaten hemen büyüyolar. Çok uzun süre kullanılamıyo. Ben kendi bebişime almıycam o yüzden. Hem gereksi hem aşırı pahalı