FusunF Bebeğim 16 günlük uyurken böyle sesler çıkarıyor hareketli baya eller ayaklar falan ağlar gibi oldu yüzü devam etti uykusuna rüya görür mü bebişler neden böyle yapıyor acaba
Merve_KOPUK FusunF benimkide oyle canm uykuda gülüyo agliyo gibi hareketler yapiyo dudağını büzüyo normalmis bunlar merak etme 😊
cahillesohbetikestim FusunF 26 günlüğüz canım aynı durum bizde de var hatta bazen titriyor falan korkuyor sanırım ama internetten araştırdığım kadarıyla normalmiş
iremcannn1907 FusunF bebeklerin anne karnında bile rüya gördüğü söylenir ☺️ Benim oğlum da aynı uykusunda ses çıkartarak Bile gülüyor 🥰
FusunF Merve_KOPUK iyi ozaman çünkü deminden beri yapıyor da 😂bazen bana gülüyor ama bana mı gülüyor bilmiyorum 😂
cahillesohbetikestim FusunF bende hiç kıyamıyorum hemen dokunup yanında olduğu belli ediyorum rahatlıyor 🥰💙
FusunF cahillesohbetikestim ben dokununca hemen uyanıyor ondan dokunamıyorum da siz kaç saate bir emziriyorsunuz benimki hep meme de uyuyor gazını çıkartmadan yatırmak zorunda kalıyorum sizinki nasıl
cahillesohbetikestim FusunF 3 saatte vir emziriyorum canım ilk iki hafta zorlayarak iki saatte bir emziriyordum ama çok ağlıyordu ağlamaktan ememedi hiç o yüzden şimdi uyandırmıyorum kendisi 3 3 buçuk saatte uyanıp karnını doyuruyor ama gaz problem bizde de aynı gazını çıkarmadan uyuyor sonra gaz sancısıyla uyanıyor bir haftadır gaz sorunumuz var gaz damlası kullanıyoruz biraz rahatladı yavrum
FusunF cahillesohbetikestim bende şuan 2.5 saate bir emziriyorum ama 2 saate bir uyanıyor bazen 1 saate gaz sorunu olursa benimde aklımda bulunsun gaz damlası ☺️
Mnwrrr Benimde 37 günlük bebeğim ilk zamanlar benimki de yapıyordu hatta boğazını temizler gibi sesler çıkartıyordu gaz olduğu icin yapiyomus onu elleri sürekli oynadığı için uyandırıyordu kendini ben yarım kundak yaptım daha rahat ve uzun uyuyor o şekilde
FusunF Mnwrrr evet bogaz temizleme sesi bizdede var valla yarım kundak bende yapayım elleri çok oynuyor çünkü ☺️
cahillesohbetikestim Mnwrrr bizde yarım kundak yapıyoruz dediğin gibi çok rahat uyuyordu ama sanki ıkınamıyor gibi geldi açtık kollarını ne yapacağımı şaşırdım
cahillesohbetikestim FusunF aklında bulunsun canım bizim ufaklık 36 haftalık geldi zayıf doğdu benim suyum erken geldiği için enfeksiyon kapmış tam onu atlattık derken sarılık oldu derken baya bir sıkıntılı günler geçirdik şimdi hem mama hem anne sütü olarak devam ediyoruz masadan mı yoksa benden kaynaklı henüz çözemedim ama baya zorlanıyor miniğim 😒😔
cahillesohbetikestim FusunF serum fizyolojik sıkıyorum canım ama tam anlamıyla trmizleyemiyorum sanırım pazartesi doktora gidince ne yapmam gerektiğini sorucam öğrenince sana da yazarım 😇