kahvesever__ RabiaNur2 bende yaşıyorum bellim kopacak gibi oluyor ama sizin ki biraz erken başlamış rabbim yardımcınız olsun
Derininannesi_ RabiaNur2 bel fıtıgım var benim de canım ilk haftalar ağrım oldu doktorum magnezyum verdi baya iyi geldi
RabiaNur2 kahvesever__ internete yazdım normal dedı bılmıyorum rahatsız oldugum ıcın benımle bır aynı durumu yasayan varmı dye yazdım
Ysgl26 Hafta itibariyle başlamış bulunuyor. doktorum daha erken bile dedi ama tüm gün oturarak çalışıyorum normal.. ama sizin baya erken başlamış