deletedmom501 demekki cocugun olmamazi sebebi de bu olabilir. Allah taraftan. Ama simdi tedaviyle yapildi bu bebek insallah devami gelir tabi. Esin cok yanlis yapmis, ama bildigim kadariyla daha yenisin herhalde, kalp atislarinida dinlemediysen. Ondan bence eve donmelisin. Annenlerde kalmamalisin. Esinle konusmalisin. Burda cahillik etmis oluyor. Yakinda cocuguda olursa kendine ceki duzen versin.