Kızlar 2.hamılelik 3 haftalık cok yenı.acıkınca midem çok ağrıo.bulantı felan yok sadece agrı.3-4 saat bısey yemeyınce agrı saplanıyor.yıyince gecıyor.başına gelen varmı?varsa bu ne rahatszlık mı normal bıseymı? Ilk gebelıkte bulantı ve kusma oldu 5 ay boyunca.ama bu değişik.