Bebekligiller bantlar pek işe yaramıyor, nasır ilaçları var sürülebilen kurutucu , onlarla geçmişdi eşimin de oluyordu, o şekilde kullandık, daha öncesi ayak sağılık merkezi gitmiştik, onlarda losyon, ilaç ayak ile ile ilgili tedavi yaptılar, yüzde yüz pamuklu çorap ve iyi nem yapmayan ayakkabı tercih edilmeli doktoru öyle demişdi🌸