VVV41 cnm bende her fırsatta yatıyorum o haftalarda banada dediler 30. Haftamda gittiğimde sadece 1 buçuk cm kalmış plasentanın bebeğin önünü açmasına dr açmasada çok sıkıntı değil dedi bebek onu sıyırır geçer dedi bazılarınınki alta yapışık oluyomuş o kötüymüş