Vallahi ben 7 aylık oldum hâlâ var arasıra geçer gbi oluyor tekrar çıkıyor kullandıgım fitl ve kremlerin haddi hesabı yok .normalde bir iki defa cıkmışlığı var ama gebelik döneminde o kadar cok tekrarlıyor ki . Gerçekten bıktım şu mantardan artk . Bi çözüm bulan varsa yazarsa cok sevinirim.