Naazli Busbus03 canım bende bunu çok araştırdım genelde kullananlar lansinohdan aşırı memnun bende lansinoh aldım o yüzden. İnşallah memnun kalırım
Barannbebek Busbus03 avent cam biberondan aldım, bakalım henüz kullanmadım. İnşallah hiç kullanmama da gerek olmaz
babynil @Busbus03 ben tum markalarin aldm 😂o iyi degil dediler digerini aldm 😂 yenidogan doneminde dr browns anti colic kullaniorm biraz buyuyunce lansinoh kullanmayi dusunuorm. Yeni dogan icin bunu kullanmasam avent kullanirdim
cahillesohbetikestim Busbus03 tommee tippee kullanıyoruz biz meme reddi ya da gaz problemi yaşamadık çok şükür