Mrvbdk Sonayalin bende kız diye düşünyodum ama inan çevreden herkes erkek herkesss kendmnki kız diye sevnyodm sonradan onunda pipiciği uzadı :)
Brlgry 2018 de bende kime sorsam kız diyordu ama 2019 erkek hep çevrem ben şubatta Doğum yapcam Allah’ın izniyle benim oğlum olacak
Duyguynrky Bende bu sene hep erkek duydum çoğunluk erkek sanırım. Genelde çift yıllarda erkek çoğunlukta oluyor sanırım.