11+3 mide bulantıları ve koku hassasiyeti devam :( ona rağmen sürekli bişeyler yeme ihtiyacı duyuyorum az da olsa çünkü aşırı aç hissediyorum 10 saattir bişey yememişim gibi 😅 kilo da alamıyorum henüz. 2 kg verdim bu süreçte 🤷🏼♀️ zayıf olmasam sıkıntı değil de neyse olsun sağlıklıyızdır inşallah 🙏🏻