Ntk Merhaba arkadaşlar 39 yarıladık ama beyfendi yerinde rahat heralde gelmek istemiyor. Benimle beraber olan arkadaşlarım önerilerinizi bekliyorum. ( Normal doğum gözüküyor şuan )
Mucizemannesi21 Ntk 39+3 benimde oglum gelmek istemiyo her seyi yaptim pes ettim artik ne zaman isterse ozaman gelsin