Tüylerini tıraş ettirmeyi psikolojisini bozabileceği için doğru bulmuyorum ben. Aşıları düzenli yapılıyorsa, paraziti yoksa kedi tüyünün insan vücudunda kist vs yaptığı yok. Vücut onu atıyor yutma durumu bile olsa. Bir gün çocuklarımız olacağını bilerek kedileri, köpekleri evimize alıyoruz. Ve milyonlarca insan bebek ve kedilerini bir arada büyütüyorlar. Onların da konfor alanını ve psikolojilerini bozmamamız gerekiyor.