S.Aleykum arkadaşlar ben aralik ayında genetik verdim sonuclari mart ortasında cikcicak hastaneyi ariyorum bakmıyorlar 2 gündür ulaşamıyorum kimeseye genetik vermiş olan arkadaşlar vardır diye buraya yazmak istedim sonuçları aldiktan sonra hangi doktora göstereceğiz bu konuda bilgisi olan lütfen cevaplasin