Askna hiç korkma canım ben yaşadığım için bunu net söylüyorum. Uyuşukluk için anesteziler iğne ısırığı bile değil. Ameliyat ise öyle çabuk geçiyor ki hiçbir şey hissetmiyorsun. Taaa ki ağlama sesleri duyulana kadar, işte o an her şey bitiyor, her şey🥰 Rabbim sağlıkla kucağına aldırsın inşallah, sende bir an önce iyileşirsin anne olmak çok güzel unutma ❤️