Mouradi nese_gocuk Benim tanıdığım birinde olmuştu doğum zamanı götürmüştüler, hamilelik zamanı yok yani
Pembekurdele nese_gocuk cogul gebelikte bebeklerden birinin kalbi durursa doğum olana kadar anne karninda kaliyor diye biliyorum doktorunuz ne dedi
kadifemsii nese_gocuk o zaman sıkıntı yoktur canım. Ki bende duymuştum böyle şeyler doğum zamanına kadar müdahale edilmiyor diye duymuştum çevremden hep
Deletedmom727271 nese_gocuk o zaman gerek yoktur canım biz daha iyi bilemeyiz tabi belki sonradan kendiliğinden yok oluyordur 🌼
Yavrukusumm Aynısını kardeşimde yaşamıştı onunki almadılar zamanla kendiliğinden yok olur demişti doktoru öyle de olmuştu alınmadı
Zynp44 nese_gocuk öncelikle geçmiş olsun ve başınız sağolsun. Ama aldırmaya gerek olmaz çünkü daha küçük olduğu için kendiliğinden ilerleyen zamanlarda kayboluyor. O yüzden gerek görmemiştir doktorunuz. Diğer bebeklerinize zararı olmaz. Hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah 🙏
charlottececi nese_gocuk erken donemde kendi kendine yok oluyor. Gec donemde de almiyorlar. Sezeryan sirasinda aliniyor diye soylemisti daha once doktoruma sormustum. İkiz gebeyim ben de. İnsallah ikizleriniz saglikla gelir 🙏🏻
burcuacrr nese_gocuk ya bazen alıyorlar bazen almıyorlar. Sağlıksız bebek kesede kaybolabiliyormus. Rabbım ikizlerinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.❣
Anisalenamom Kaybolabiliyor diye duymustum tabi Doktor her hangi bir sakinca görmediyse sikinti Yok demektir .Saglikla alin insallah bebisleri kucaginiza 🤲