Sedasena Merhaba kızlar o kadar sıcak ki klimasız duramıyorum evin içinde 25 e alıp oturuyorum tüm gün birde Adana sıcağında klimasız mümkün değil olmuyor. 33+3 hamileyim korkuyorum bebeğe bi zararı olur mu diye hamilelik doneminizde klimalı ortamda çok oturan arkadaşlar bilgi verin lütfen 😟😟
mucizemizibekliyoruzz Sedasena klima üstünüze üflemezse sorun değil 25-26 ya ayarlayın hep sabit tutsun. Sadece soğuktan sıcak odalara geçerseniz sık sık, o hasta edebilir. Bide arada evi havalandırın
MerveBeyza bende antalyadayım sürekli klimanın yanındayım tek zararı bebekte doğduktan sonra çok gaz oluyor gazlı bir bebek oluyor yoksa anne karnında bi zararı dokunmuyor