Kİzlar kanamam vardı hastaneye gittim düşük oldu diye ama düşmemiş ama çok asagidaymış iğne yaptılar bide progestan verdiler dinle bugün kanamam azaldı ama bel ve kasık ağrım biraz fazla olmaya başladı acaba kanama kesildiği için mi ağrım oluyor yoksa düşük olmuş mudur ondan mı kanamam azaldı