Wonderful_mom Kızlar eşim tatli ister her aksam bende onun kadar sevmiyorum tabii.. tepsi tepsi yapınca kalıyor.. bana şöyle porsiyonluk guzel tatli tarifi verir misiniz waffle supangle magnolia dışında 🤣 yapmaktan bıktım bunları 🤦🏻♀️🤭
Armess_loya Wonderful_mom minik kostebek pasta yapabilirsin🌸 porsiyonluk oluyor su bardağı ile yuvarlak yapıp şekil veriyorsun🌸porsiyonluk muzlu rulo pasta 🌸
Dbe24 Wonderful_mom sütlü tatlı seviyorsa alaska tatlısı var YouTube de çok güzel oluyor fazla uğraştırmıyor suflede yapabilirsiniz tek kişilik yada 2 kişilik nefis yemek tarifleri uygulamasında da çok güzel tarifler var ben geçenlerde çokoprens bisküviden yaptım sütlü tatlı pudingi pişirdikten sonra bisküvileri elimle parçalayıp pudingin içine atıp karıştırdım kare borcama döküp yaydıktan sonra üstüne krem şanti sürdüm çok güzel oldu
funnymummy Şerbetli tatlılardan yaptığında fazlasını buzluğa atabilirsin çıkarınca bişey yok gibi gayet güzel oluyor
iki_prenses_annesi Wonderful_mom bende ilk defa dün akşam denedim gerçekten harika oldu ve çok hafif . 🤪
elisammmm Wonderful_mom Bende sevmem eşim çok sever hep kalırdı çözüm olarak küçük borcamlar aldım ve tarifleri bölüyorum o şekilde güzel ölçü oluyor ve iki gün yiyor 😂😂bazen üç günde yediği oluyor tabi 🤷♀️