Bebeğim 17 günlük 5 gün oldu yoğun bakımdan çıkalı. Normalde günde 8 kez sağıp götürüyordum. Eve geldiğinde biberonla devam ettik sonrasında silikon uc ile emzirmeye başladım. 2 gündür en az 45 dk sürüyor emzirme serüveni. 2 dk emip 10 dk uyuyup tekrar ağlıyor diye sağıp biberonla vermeye başladım. Bu sefer de tek seferde 75-90 ml içiyor sağımda 65 çıkıyor. Doktora dün gitmiştim yetiyo diye sormadım ama bugün sütümde çok çıkmaz oldu yememe rağmen. Mama başlamayı düşünüyorum. Sizce hangisi daha iyi marka? Hipp keçi sütü en yakın anne sütüne diyorlar.